vineri, 28 februarie 2014

TARTA CU SUNCA SI BRANZA


ACEASTA RETETA PARTICIPA LA PROVOCAREA "DULCE ROMANIE " -FEBRUARIE 2014
GAZDA ACESTEI LUNI FIIND  STEFANIA ANASTASIU
PROVOCAREA   : RETETA  CU ALAUT DE FOIETAJ DULCE SAU SARATA ....EU AM ALES O RETETA SARATA

INGREDIENTE pentru 4 persoane

- 1 foaie de aluat de foietaj rotunda
- 100 g sunca taiata felii subtiri
- 150 g branza  elemental taiat felii subtiri
- 1 ou


MODUL DE PREPARARE

Pune foaia de foietaj  intr-o tava rotunda .Cu furculita inteapa toata suprafata .Pune un strat de sunca (folosind toata sunca ) si deasupra un alt strat de branza.Eu cum am avut tava mai micuta ,cu marginile ce dadeau in afara ,am acoperit jumatate din tarta,intepand din nou cu furculita . Bate oul si unge toata suprafata tartei .Pune-o la cuptor pentru aproximativ 25 - 30 de minute la 180 de grade..Depinde de cuptor . Vezi foto



POFTA BUNA !!!!!!!!!!



2 comentarii:

  1. Ce bin arata si ce frumos ii sta la parada!
    O s-o fac si eu saptamana viitoare, de indata ce se termina cele pregatite in weekendul asta pentru pachet. Pup bucatareasa harnicuta si ii doresc o primavara cum n-a mai fost alta...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment ,Gela !!!!! Sa-mi spui daca ti-a placut ,dupa ce o faci .Iti doresc si eu la randul meu ,o primavara plina de realizari ....Te pup

      Ștergere